PTS - Live

Valójában inkább szeretnék egy témaspecifikus kissé talán nagyképűnek tűnő, de valójában egy IT szakember beszámolóival traktálni kedves olvasóimat, melyek szólnak majd Mobilkommunikációról és Informatikáról is. Sokak számára biztos nem lesz mindig szimpatikus a nézőpontom, de hát mindannyian mások vagyunk és pont ettől nagyszerűek. :)

Friss topikok

Flickr by PTS

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from PTS-Photo. Make your own badge here.

Hírdetés


itBox24

Nincs megjeleníthető elem

Google AdSense


PTS - Infók

PTS

Csak az ország vagy én is bajban vagyok?

2008.12.25. 16:51 PTS

Na nem mintha valami nagy bajról lenne szó legalábbis ami engem illet hisz csak arról van szó, hogy mennyivel szebb lenne az ünnep ha végre nem nekem kéne saját magamnak sütögetni a karácsonyi finomságokat.

De mégis ilyen a férfisors nő nélkül nehéz az élet, de feleséggel sem sokkal egyszerűbb, de most valamiért szeretnék egy kicsit valakivel együtt lehuppanni a TV elé, ha már a T-Home gondoskodott a szórakozásról. Na nem mintha sok adót kapcsoltak volna nekem pluszba be na de akkor is.

Tudom, Karácsony bármely napján örüljünk annak ami van, és amit eddig megéltünk és örülök is neki de valahogy most mégiscsak jobban örülnék egy nagyszerű nővel az oldalamon. Bár talán azonnal gyújtaná a gyertyát és lobogna a ház, úgyhogy talán most így a pofozzuk ki a házat Projekt közben talán jobb is, hogy én sütök és ücsörgök csak a TV előtt.

Pedig tényleg szerettem a Szabinát bár lehet, hogy ezt csak én nem tudtam rajtam kívül mindenki más? :) Boldog Karácsonyt ha olvasol Drágám, de szerintem úgysem találsz meg olyan könnyen vagy jobb úgy, hogy gyorsan? :)

Szólj hozzá!

Címkék: csaj hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://pts-live.blog.hu/api/trackback/id/tr65844608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása