PTS - Live

Valójában inkább szeretnék egy témaspecifikus kissé talán nagyképűnek tűnő, de valójában egy IT szakember beszámolóival traktálni kedves olvasóimat, melyek szólnak majd Mobilkommunikációról és Informatikáról is. Sokak számára biztos nem lesz mindig szimpatikus a nézőpontom, de hát mindannyian mások vagyunk és pont ettől nagyszerűek. :)

Friss topikok

Flickr by PTS

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from PTS-Photo. Make your own badge here.

Hírdetés


itBox24

Nincs megjeleníthető elem

Google AdSense


PTS - Infók

PTS

Bőséges este, de szerintem itt a vége!

2008.12.25. 23:14 PTS

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokat tudok így hirtelen írni csak úgy, de mégis sikeresen túléltem a Karácsonyi ünnepeket és hát biztos ilyenkor nagyon őszinte az ember és ezért beszél illetve most csak ír ennyit?

Nem mintha fontos lenne sokkal inkább fontosabb az, hogy holnap pontosabban ma korán fel kell kelni hisz a T-Home jóvoltából egy spéci IPTV-s beltéri egységet kapunk, de lehet, hogy csak én? :) Aztán szerintem ezzel fogok, egész nap szórakozna a többi kisebb nagyobb elvégzendő feladat mellett.

Addig is Szép remélhetőleg Hó szállingózós napot Kívánok, mert én már nagyon várom a havat és hát Köszönöm annak a 24 embernek, aki gondolt rám SMS-ben az Ünnep alkalmából. :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://pts-live.blog.hu/api/trackback/id/tr39844610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása