PTS - Live

Valójában inkább szeretnék egy témaspecifikus kissé talán nagyképűnek tűnő, de valójában egy IT szakember beszámolóival traktálni kedves olvasóimat, melyek szólnak majd Mobilkommunikációról és Informatikáról is. Sokak számára biztos nem lesz mindig szimpatikus a nézőpontom, de hát mindannyian mások vagyunk és pont ettől nagyszerűek. :)

Friss topikok

Flickr by PTS

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from PTS-Photo. Make your own badge here.

Hírdetés


itBox24

Nincs megjeleníthető elem

Google AdSense


PTS - Infók

PTS

GIRA Kapcsolók és minden ami elektronika!

2008.12.25. 13:29 PTS

Ahogy az előző bejegyzésemben már minden elpletykáltam most inkább pár szót ejtenék arról, hogy honnét is a GIRA és aki nem hallott még róla akkor most itt az ideje hisz nem tudja milyen jó és nagyszerű dolgokból maradt ki.

Lényegében nem sokkal drágábbak a GIRA termékei, mint az idehaza előszeretettel csak és kizárólag kapható Prodax termékek talán számolhatunk úgy, hogy ha egy Prodax 1.500 Ft akkor a GIRA 2.450 Ft így nagy különbség nincs, de a minőség nagyban különbözik.

Valójában a GIRA kapcsolókban és konnektorokban az fogott meg igazán, hogy az amúgy is előszeretettel favorizált Apple termékeire emlékeztettek. Ezért gondolván arra, hogy minden egységes és minőségi legyen ezért választottam.

A GIRA egy német cég és nehéz is lenne, de szerintem teljesen felesleges felsorolni azokat a díjakat, melyeket Design vagy épp a legkülönlegesebb és legintelligensebb otthoni elektronikai rendszer gyártójaként kapott és persze a jövőben is kapni fog.

Bátran ajánlom mindenkinek, aki egy igazán nagyszerű oldalról láthatatlan szemből bámulatba ejtő kapcsolókat keres otthonra és inkább a minőséget és az esztétikumot helyezi elsődleges szempontba és nem az árat. Persze nem muszáj magenta színben megvenni a kiszemelt kapcsolót, én sem tettem. :)

További információ a GIRA német oldalán mely, ahogy én észrevettem csak németül szól hozzánk, de nekem ez nem volt probléma: http://www.gira.de

Szólj hozzá!

Címkék: elektronika gira

A bejegyzés trackback címe:

https://pts-live.blog.hu/api/trackback/id/tr66844605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása