PTS - Live

Valójában inkább szeretnék egy témaspecifikus kissé talán nagyképűnek tűnő, de valójában egy IT szakember beszámolóival traktálni kedves olvasóimat, melyek szólnak majd Mobilkommunikációról és Informatikáról is. Sokak számára biztos nem lesz mindig szimpatikus a nézőpontom, de hát mindannyian mások vagyunk és pont ettől nagyszerűek. :)

Friss topikok

Flickr by PTS

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from PTS-Photo. Make your own badge here.

Hírdetés


itBox24

Nincs megjeleníthető elem

Google AdSense


PTS - Infók

PTS

Az utolsó nap!

2008.12.31. 00:08 PTS

Sőt inkább órák hisz már tényleg alig van vissza pár óra és vége a 2008-as évnek és máris itt a 2009-es. Nem is tudom miért fogott engem meg ennyire az a 2008-as év, de szerintem ez volt a legmozgalmasabb évem és a legtöbb emlékeim is ebből az évből maradnak.

Már most várom, hogy a 2009-es év mennyire lesz jó és mennyire is lesz sikeres hisz elvileg ez egy pozitív év lesz, ami engem illet és ami azt, hogy nyugodtan támaszkodjunk a naptárra és a jóslatokra. Bárcsak így lenne és bárcsak minden kisebb-nagyobb gond is megoldódna, és minden úgy sikerülne, ahogy szeretném.

Persze lehet mondani tudom, hogy ehhez neked is tenned kell és ez így is van de valamiért szerintem nem csak attól függ valami, hogy én teszek érte hanem, hogy mások miként viszonyulnak hozzá és a befogadó közönség vagy épp ember mennyire hangolódik az én frekvenciámra.

Szólj hozzá!

Címkék: munka pénz otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://pts-live.blog.hu/api/trackback/id/tr77849739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása